Onorarii

Geta Ungurean - Wedding & Corporate events

In primul rand, este important de stiut faptul ca lucrez transparent. Oferta personalizata include un onorariu de management fix la care nu adaug niciodata comisioanele primite de la furnizori. Acestea iti revin 100% tie. Pretul preferintial primit de la furizori datorita colaborarii dese cu acestia este pretul care iti va fi tie facturat.

Onorariul de management difera de la un eveniment la altul. Stiu ca iti doresti sa vezi un pret concret, scris negru pe alb si, de aceea, iti explic mai jos care sunt caracteristicile de care tin cont atunci cand scriu o oferta: 

  1. 1Perioada de timp pentru organizarea evenimentului.
    Mai precis, pretul este diferit daca vrei sa organizez o petrecere in doua saptamani, in comparatie cu o alta situatie in care doresti sa organizez un teambuilding in trei luni. 
  2. 2Numarul de invitati.
    Cu siguranta intelegi ca pretul e diferit pentru o nunta mica de 60-70 de persoane, fata de o petrecere corporate de 500 de persoane. 
  3. 3Serviciile coordonate direct de catre mine si echipa GU.
    Cu riscul de a ne repeta, comisioanele oferite de catre furnizori iti revin tie, deci numarul serviciilor oferite influenteaza calculul onorariului de management.
  4. 4Numarul de persoane din echipa implicate in organizare si prezente la eveniment.
    La fiecare eveniment pe care il coordonez ma va ajuta una sau mai multe persoane din echipa GU. Ne ocupam de toate dorintele voastre, astfel ca numarul de persoane implicate in organizare creste direct proportional cu numarul de invitati si de servicii dorite.

 

Lucrez pentru voi in 3 moduri:

1

Coordonare integrala a evenimentului, atunci cand iti doresti ca altcineva sa preia stresul aferent organizarii, iti este greu sa organizezi singur deoarece locuiesti intr-o alta tara/localitate sau pur si simplu iti doresti un eveniment marca GU. In acest caz, responsabilitatile mele si ale echipei pot sa cuprinda:

  • Crearea conceptului si alegerea tematicii evenimentului astfel incat acesta sa se potriveasca cu cerintele tale
  • Recomandari pentru alegerea locatiei potrivite
  • Realizarea unui timetable cu task-urile mele si perioada in care trebuie indeplinite. in aceasta maniera, vei putea fi linistit, stiind ca tot ce am discutat se va intampla exact asa cum am stabilit
  • Conceperea unei proiectii de buget si monitorizarea cheltuielilor conform deciziilor agreate de comun acord
  • Plata tuturor furnizorilor si realizarea de rapoarte periodice privind statusul platilor efectuate
  • Planificarea si participarea la degustarile de meniuri/prajituri/bauturi conform specificatiilor financiare si de calitate primite
  • Contactarea, coordonarea si organizarea furnizorilor inainte si in timpul evenimentului (locatie, muzica, flori, decoratiuni, foto-video, prajituri, tort, hostesse, servicii de beauty, asistenta tehnica, interpretariat, tiparituri, agentii de turism, transport invitati/speakeri, graphic/web design etc), dar si obtinerea de preturi si servicii preferentiale de la colaboratorii nostri
  • Recomandari in alegerea unor marturii/cadouri pentru invitati la eveniment
  • Negocierea si organizarea serviciilor de cazare si transport pentru invitati
  • Stabilirea unui program de eveniment care cuprinde toate momentele importante si detaliile evenimentului
  • Prezenta mea si a echipei pe intreaga perioada a evenimentului pentru coordonarea programului stabilit
  • Promovarea evenimentului prin campanii de PR si de comunicare (in cazul conferintelor sau altor evenimente de interes public)
  • Managementul invitatiilor, al speakerilor si al sponsorilor (in cazul conferintelor sau altor evenimente de interes public)
2

Coordonarea in timpul evenimentului, atunci cand detii timpul alocat organizarii si doresti sa beneficiezi de serviciile noastre doar in momentul de desfasurare al evenimentului. Recomand aceasta varianta in special in cazul nuntiilor pentru ca astfel ii degrevezi pe membrii familie/ prieteni apropiati (sau chiar pe tine!) de stresul aferent coordonarii furnizorilor, orelor si minutelor stabilite in program si a evenimentelor neprevazute care apar mereu in ziua cea mare.

3

Consultanta in cazul in care doresti sa organizezi singur evenimentul, dar ai nevoie de cateva sfaturi de specialitate. In aceasta maniera, iti voi raspunde tuturor intrebarilor (de aceea e bine sa vii pregatit cu o lista exacta), iti voi oferi solutii practice, te voi ajuta sa pui cap la cap tot ceea ce e neclar si te voi pune in contact cu furnizori de incredere. Ora de consultanta se tarifeaza cu 50 de euro.